© (3O.O6.O9) ALESSIOmusic.net - Official Forum

Alessio feat Ida Rendano - Nata 'nnammurata

« Older   Newer »
  Share  
Alessianaxtlv
view post Posted on 31/3/2013, 22:57







Alessio feat Ida Rendano - Nata 'nnammurata

Ida: Che uomo sei! Parli di noi, non sono più quella ragazza che tu vuoi. Nun me vasà, nun me tuccà...fai un passo indietro e vivi la tua libertà. 'O vuò capì nun faje pe me, io nun ce torn nata vota insieme a te...sul bugie saje raccuntà è na semmana ca nun viene a me piglià.

RIT: Quand stamm appiccecate manc na telefonata nun te mbort ca sto sola, piens a nata 'nnammurata...non far finta di star bene, tanto 'o sacc nun è overe le spugliat chiù e na notte ind a macchina annascus e nisciun t'annammur, non pensare che domani tuorn e faje pace cu me. Me mbrugliat natavot e io che scem so carut...hai distrutto la mia vita mentre io more pe st'ammore, sei un bastardo senza cuore, non ci pensi che sto male...dammi indietro i miei regali tutto quello che hai di me...io ti ho perdonato ancora, tropp tard agg capit ca e pensat sul a te.

Ida: Che stronzo sei, vai via da lei, cancella le mie foto e nun te fa verè, nun me cercà, cambia città, e da domani la mia vita cambierà.

RIT: Quand stamm appiccecate manc na telefonata nun te mbort ca sto sola, piens a nata 'nnammurata...non far finta di star bene, tanto 'o sacc nun è overe le spugliat chiù e na notte ind a macchina annascus e nisciun t'annammur, non pensare che domani tuorn e faje pace cu me. Me mbrugliat natavot e io che scem so carut...hai distrutto la mia vita mentre io more pe st'ammore, sei un bastardo senza cuore, non ci pensi che sto male...dammi indietro i miei regali tutto quello che hai di me...io ti ho perdonato ancora, tropp tard agg capit ca e pensat sul a te.


Alessio: Fatt accarezzà, si nun te vulev bene mo nun stev cà...


Ida: A che serven e parole, aret nun se pò turnà. E' na storia ca è fernut...chiur a porta e chistu core comm tu e fatt cu me!


Alessio: E ragione, mo nun serven e parole pe fa pace natavot...Non mi puoi trattare male, ma cre? Par nata 'nnammurata, e ja miett a man ngopp 'o core e sient comm sbatt pe st'ammore.

 
Top
0 replies since 31/3/2013, 22:57   5443 views
  Share